Saturday, April 09, 2011

My Weird Night Dream

Pada Khamis mlm Jumaat (7 nak msk 8 April 11), after aq stop msg dgn kwn lama, aq tido la cuz dah ngntok gile. Actually aq nk tido b4 dat but ttb lagu kt RADIO best best on air :)) so aq layan arhhh. While listening, I texting. Ok ok skrg nii aq xmau cerita sebelum aq tido, aq nk cerita time aq bermimpi pd mlm itu.

Time aku tgh bermimpi:

Aku mimpi yang mak aku diugut oleh seorg wanita. Yang aku tahu wanita itu dipanggil DATIN. Idk what Datin, but I just know that she been called Datin by her friends.....weird..... Sebenarnya dia bukan isteri Dato' pun... Dia ngan suami dia beli gelaran "Dato' & Datin" HAHA !!! to show that diorg org kaya LOL . okokok , let's begin the story. Datin unknown nii ugut mak aku, dia suruh aku kawin ngn anak dia if x ada arhh dia nak buat Family ni malu or wtv. I'm not sure cuz dlm mimpi tuuu aku mcm x amek kesah yang aku taw aku ngn bf aku bahagia. Anak Datin ini nak kawin ngn aku sbb kan HARTA. Tamak gile doe!!!

Aku start bermimpi time bf aku wake me up and dia beritaw yang I need to be ready. Ready untuk Hari Pertunangan aku dgn ank Datin weird tuuu. Aku pelik gile ouh. Start2 mimpi terus kene bertunang, melampau gile ouhhh. Dah la mimpi tuu mcm REAL aje. Seolah-olah mmg aku dah besar and aku harus kawin. LOL mimpi yang gile and aku x pernah mimpi mcm nii. Dah la dlm mimpi tuu aku tido dgn bf aku and mak aku x amek kesah langsung. Sumpah mengarut habis habisan ohhhh. Aku nak tergelak dlm mimpi tuu da x boleh. Tak taw knp I'm so rushing in that dream.... Bf aku kate dia redha je sbb nk pertahankan family aku. Dah la dlm mimpi tuu the guy I called BF tuu aku x kenal. Aku layan je la. Admit je la dia bf aku. Dah lah handsome gile ouhhh. hehehe ! Yang laki aku kena tunang tuuu x handsome langsung. Muka dia cam anak org kaya yg x handsome... kirenya dia bkn la selekeh, pakaian smart, baju yg dia pakai suma berjenama. Kire pakaian dia mcm org handsome pakai la. tp bile tgk muka. hancur bumi ni. x handsome langsung. tak pernah ku lihat lelaki yang x handsome mcm dia. HAISH knp lahhh dia kne jd tunang aku. pelik bebenor. sebaik mimpi. tp kalau realiti tuuu boleh laa jgk sbb bf aku kacak nk mmpoz :P muka bf aku mcm vokalis MGMT, tp lagi kacak lagipergghhh :D

Time after bertunang, my mum ada buat kenduri mkn2. Tp time petang, so time after abes sesi tunang menunang tuu(haha,bm fail), aku ape lagi. Tido lahhh. Tido dlm mimpi, bgs an? LOL bf aku pun join skali sbaek tunang aku tak taw.

Lawak doe. last mimpi tuu aku kena kejar dgn tunang aku cuz aq kwin ngn bf aku , ghahahahaXD

No comments:

Post a Comment