Wednesday, November 18, 2009

091118:)) ~ this ones I copy from a piece of paper of mine :) bluskxxx

Today , a bit better le than yesterday :))
time break , I pegy mamam ngn Alia & this one form 2 guy , dunno le his name , uhm let me guess , Marvin ,, I guess le , simply hantam jahh :)) urh , Mira xdtg dorh :(( buring seyh . aq rse arh kan sampai end of the day of school pon diye takkan dtg Dx time koko , I sit with Syarizat ( if that the correct spelling ) , Kirsyah , Ashley , Alia , Jesslyn and this form 2R girl .dunno le name diye ,, sobsobT.T

12:42pm
agak bushan le . skrg nih time Geo . kena blajar durh :(( boring seyh ,, hehe . dh le stady form 3 nye silibus doe . blekk :(( sblom Geo is Science :D tadi aq cri some of my fren nye pic :)) hehe , they dunno le . aq amik coz the last day of scull nnti , aq xleyh bwak my own camera coz entah le . mlaz lakk nk tyoe , gahahaxD so aq carikk jea lorh gmbar2 dorunk , mmm , vry funny durh :)) lmao . then aq send via bluetooth to Jaseline . so nnti diye transfer le kat USB . Esok le diye agy kat aq :)) aq bknnye xleyh bwat cndri but phone aq an rosakk so aq soh owunk len :)) gehehehehexD hope so diye tak MARA :D i can't wait to receive :))Btw , , I'm moving school next year :)) maybe kut , not comfirm yett :)) huhu

No comments:

Post a Comment